× Kezdőlap Belépés Regisztráció Órarend Alakformáló videók Zsírégető videók Funkcionális tréning SpinRacing Jóga Dance Fitness Fitness videók Bérlet Letőlthető Étrendek Hogyan edz otthon? Kapcsolat ÁSzF Adatkezelési tájékoztató Letölthető dokumentumok Minőségpolitikánk
Orsi - Botos intervall - óra

Orsi - Botos intervall - óra

Botos intervall köredzés:
 
Ha eddig csak az tartott vissza az otthoni edzéstől, hogy nincsen megfelelő eszközöd, eljött a Te időd. Egy kreatív megoldással, partvisnyélből fitnesz botot készíthetünk és azonal be is vonhatjuk az edzésbe.
Ebben a videóban egy három blokkból álló, 40 másodperc akív szakaszt ás 12 másodperc passzív szakaszt váltogató, eszközös intervall köredzésre invitállak Téged. Az első blokk egy fullbody kardió lesz, 4 feladatot fogunk elvégezni 4 körben. A második blokk vegyes kardió-erősítő feladatokat tartalmaz, 5 feladatot fogunk elvégezni ismét 4 körben. A harmadik blokk pedig a talajon végzendő, teljes hasat, hátat átdolgoztató core izomzatot erősítő 5 feladatból álló 4 körös edzést tartalmaz. Tarts velem ma is.
 

Miért ajánlom az intervall edzést?

Tudományosan egyre inkább igazolt tény, hogy a leghatékonyabb zsírégető aerob edzésforma intervall edzés, mert órákkal az edzés után is pörgeti az anyagcserét. Ez annak köszönhető, hogy a testünk edzés utáni oxigénfogyasztása megnő az intervall edzés esetében oly mértékben, hogy az edzést követő 24 órán keresztül pörög az anyagcsere! Emellett a maximális oxigénfogyasztás mértékét jóval nagyobb mértékben növeli meg, mint az alacsony intenzitású, monoton aerob edzések.

Az intenzív és mérsékelt intenzitású edzésszakaszok váltogatása az edzés hatékonyságának javítását szolgálja, azáltal, hogy javítja a tüdő oxigénfelvevő kapacitását.  Így az edzés során a szervezet nagyobb terhelést is képes elviselni, anélkül, hogy az komoly megerőltetést jelentene. Legjobb állóképesség növelő edzés. Gyors, pörgős és hatékony.
Ozsvárt Orsolya

2020-03-30

Ozsvárt Orsi vagyok, lételemem a mozgás de hétköznapjaimat -mint ahogy sokan, talán Te is - irodai munkával töltöm. Szeretném a Te életedbe is belecsempészni a mozgás szeretetét, a tudatos és preventív szemléletű, erős és hatékony edzéseimmel. Úgy gondolom a mozgás mindenkié korosztálytól és fizikai állapottól függetlenül és elengedhetetlenül szükséges a minőségi életmód kialakításához és annak hosszútávú fenntartásához. Kulcsszavak a mozgásban: prevenció, erősítés, fejlesztés, mobilitás. Emelett kiemelt fontosságúnak tartom a gerincprevenciós szemléletű életmód elsajátítását a mindennapokban.
Megosztás