× Kezdőlap Belépés Regisztráció Órarend Alakformáló videók Zsírégető videók Funkcionális tréning SpinRacing Jóga Dance Fitness Fitness videók Bérlet Letőlthető Étrendek Hogyan edz otthon? Kapcsolat ÁSzF Adatkezelési tájékoztató Letölthető dokumentumok Minőségpolitikánk
Orsi - Intervall köredzés - óra

Orsi - Intervall köredzés - óra

Intervall köredzés:

Ebben a videóban egy szupergyors, pörgős és extra hatékony, a teljes testet átmozgató saját testúlyos intervall köredzés edzésre invitállak.

6 feladatot fogunk végezni egymás után 45 másodperc aktív szakasz és 15 másodperc passzív szakasz váltogatásával, összesen 5 körben. Ha elfáradtál ne állj meg! Ha kell könnyíts a feladaton, ha ez is sok magas térdemeléssel helyben járásra válts át az aktív szakasz végéig, hogy az edzés intervall jellege és áldásos hatása megmaradjon. A helyes kivitelezésre mindig figyelj, a videóban folyamatosan mondom és mutatom Neked.

Tarts velem, ígérem a végére nem kell ráadás.

 

Miért ajánlom az intervall edzést?

Tudományosan egyre inkább igazolt tény, hogy a leghatékonyabb zsírégető aerob edzésforma intervall edzés, mert órákkal az edzés után is pörgeti az anyagcserét. Ez annak köszönhető, hogy a testünk edzés utáni oxigénfogyasztása megnő az intervall edzés esetében oly mértékben, hogy az edzést követő 24 órán keresztül pörög az anyagcsere! Emellett a maximális oxigénfogyasztás mértékét jóval nagyobb mértékben növeli meg, mint az alacsony intenzitású, monoton aerob edzések.

Az intenzív és mérsékelt intenzitású edzésszakaszok váltogatása az edzés hatékonyságának javítását szolgálja, azáltal, hogy javítja a tüdő oxigénfelvevő kapacitását.  Így az edzés során a szervezet nagyobb terhelést is képes elviselni, anélkül, hogy az komoly megerőltetést jelentene. Legjobb állóképesség növelő edzés. Gyors, pörgős és hatékony.

Ozsvárt Orsolya

2020-03-30

Ozsvárt Orsi vagyok, lételemem a mozgás de hétköznapjaimat -mint ahogy sokan, talán Te is - irodai munkával töltöm. Szeretném a Te életedbe is belecsempészni a mozgás szeretetét, a tudatos és preventív szemléletű, erős és hatékony edzéseimmel. Úgy gondolom a mozgás mindenkié korosztálytól és fizikai állapottól függetlenül és elengedhetetlenül szükséges a minőségi életmód kialakításához és annak hosszútávú fenntartásához. Kulcsszavak a mozgásban: prevenció, erősítés, fejlesztés, mobilitás. Emelett kiemelt fontosságúnak tartom a gerincprevenciós szemléletű életmód elsajátítását a mindennapokban.
Megosztás